Agencja Marketingowa FOCUS | Spójna identyfikacja wizualna centrum handlowego Swoja Olimpia

Moja, Twoja, Nasza, Swoja Olimpia!

Stworzenie spójnej identyfikacji centrum handlowego Swoja Olimpia

brief

Moja, Twoja, Nasza, Swoja Olimpia!

Naszym zadaniem, było stworzenie spójnej identyfikacji obiektu przyjaznego i dostępnego, łączącego ludzi i pokolenia. Swoja Olimpia to kompleks wielofunkcyjny składający się z centrum handlowego typu convenience, powierzchni biurowych oraz centrum sportowo rekreacyjnego, w autorskiej odsłonie właściciela obiektu – firmy Womak Holding SA. Koncepcja materiałów reklamowych tworzonych na potrzeby komunikacji inwestycji, miała zadanie przybliżyć projekt lokalnym mieszkańcom oraz wspomóc w komercjalizacji. Wyzwanie jakie zostało przed nami postawione dotyczyło zatem dopasowania języka komunikatów oraz efektu wizualnego na potrzeby B2B oraz B2C. Swoja Olimpia ma łączyć ludzi i pokolenia, zapraszać do wspólnego spędzania czasu i realizowania codziennych potrzeb. TWOJA, MOJA, NASZA, SWOJA OLIMPIA! Dzięki przemyślanej grze słów, przekazaliśmy ideę projektu.

  • kreacja
  • digital
  • prasa
  • e-mail marketing

Story

Ludzie, którzy odwiedzą Swoją Olimpię to mieszkańcy okolicznego osiedla, stali bywalcy, którzy poczują się tutaj jak w domu. Swoja Olimpia to miejsce gościnne i otwarte, a jej bogata oferta i przyjazna architektura sprawią, że chętnie odwiedzą ją klienci różnych grup pokoleniowych, nie tylko sami, ale również z rodziną i z przyjaciółmi. Na projektach chcieliśmy pokazać, za co przyszli klienci docenią Swoją Olimpię oraz jaką rolę w ich społeczności mogą pełnić najemcy.

 

 

 

Hasła

Twoja, Moja, Nasza, Swoja Olimpia! Krótkie hasłą ukazują codzienne sytuacje oraz to jakie miejsce zajmie w nich nowa inwestycja. Treści umieszczone na banerze zawierają stwierdzenia takie jak Twoja, Moja, Nasza, Swoja… pisane wielkimi literami, korespondując z nazwą inwestycji, a także wzracają uwagę odbiorcy. Koncepcja ta została zaprojektowana nie tylko pod kątem wizerunkowym, ale również w celu zainteresowania inwestycją potencjalnych najemców. Za pomocą gry słów i przedstawionych postaci oraz sytuacji, dowiedzą się oni, kim mogą być potencjalni klienci. Na banerze znalazły się również najważniejsze informacje dotyczące projektu, takie jak powierzchnia, liczba miejsc parkingowych i dojazd, a także miejsce przeznaczone na reklamę najemców, dopasowaną wizualnie do stylu całego projektu.

Estetyka

Zdjęcia osób w bardzo wyraźny sposób połączone zostały z hasłami i wizualizacjami podkreślającymi cechy nowej inwestycji. W całej komunikacji, dominuje energia, wyrażona poprzez dynamiczne postacie i żywe barwy. Zastosowane gradienty oraz odważna kompozycja kolorów sprawiły, że realizacje wyróżniają się, są dobrze widoczne i oddają charakter inwestycji.